Sulira hangoló,
iskolaelőkészítő foglalkozások
Az iskolakezdés sikeressége vagy sikertelensége sokkal több területre lehet kihatással, mint az iskolai tanulás megszerettetése, az iskolai karrier alakulása; a személyiségfejlődés - önértékelés, igénynívó, szociabilitás - minősége is ennek függvényében, ettől meghatározott módon alakul.
Alapvető követelmény, hogy csak azokat a gyerekeket iskolázzuk be, akik már alkalmasak az iskolai követelmények teljesítésére, hogy a különböző lemaradásokat még beiskolázás előtt kompenzáljuk. Nagyon fontos tehát a megelőzés, prevenció, a hiányosságok, problémák felismerése és a gyermek megsegítése az iskolás évek előtt, az óvodáskorban. Ezzel tehetünk legtöbbet gyermekeinkért, a sikeres és örömteli iskolás évekért.
A foglalkozások heti 1-2 alkalommal, egyéni, páros vagy kiscsoportos formában (2-5 fővel) vannak.
Az iskola-előkészítő foglalkozások célja, hogy a gyermekeknek és szüleiknek egyaránt megkönnyítse az iskolakezdést. A foglalkozásokon az iskolaérettséghez szükséges részképességeket, nyelvi kifejezőkészséget, figyelmet, emlékezetet, szociális érettséget, változatos, játékos formában fejlesztem, mozgással, mondókával, énekkel, feladatlapokkal és fejlesztő játékokkal.